Trakavica centar ide dalje ...

05.05.2008.

Prije mjesec ipol je izašao članak u Jutarnjem listu ...

O onom što je tada napisano , ja piskaram već danima po ovom blogu.Rekli bi neki da se istresam i liječim živce ... ne ja samo zapisujem kako se to radi u Lijepoj našoj - a jednoga dana od ovoga svega budem napisala i knjigu!

No da nebi kraj ove priče bio dosadan , potrudiše se sami akteri svega ... zamumljati još malo dok se može , pa je zaplet sada još nevjerojatniji ...wink

Naime - nekoliko roditelja (neinformiranih ili loše informiranih o događajima ) optužiše me da lažem , dakle, izmišljam događaj i da će me tužit te da uzimam putne troškove za dijete ,a ne dovodim ga u Centar itd.itd...

Priča u novinama nije izmišljena - nažalost ... a putne troškove ne uzimam - iako mi ih nude ( 330 kuna mjesečno ) - jer mi dijete ne ide u školu...Dakle - tko god da širi tu priču širi neistinu i koji mu je cilj ako se zna da u Policiji i Državnom odvjetništvu čitaju Jutarnji list , a vjerojatnost da smo mi sa njima već obavili razgovor je stopostotna ...

I zašto netko misli da bih ja uopće napisala iti jedno jedino slovo na blogu ili objavila sve u novinama da je to izmišljena priča koja ima iza sebe debelu fasciklu raznoraznih prepiski,dopisa , odgovora, upita , itd.itd...

Davno sam napisala da moje dijete ima autizam - ja ga nemam , prema tome ... izmišljene priče vjerojatno idu od onih osoba kojima ne odgovara da se čitava stvar već jednom istjera do kraja .

I za kraj ... mama Tina ima medicinsku dokumentaciju da joj se sinu inficirala usna šupljina od markera.

Jeli i to laž?

Ako dijete jede flomastere jeli onda OK staviti mu ih pod nos ?



Sve Vas voli mala tipkovnica !

<< Arhiva >>